14 Augusti 2012

Hej alla fina där ute! 

Idag har jag pluggat som en idiot och känner att jag har börjat komma ifatt efter att jag bara legat i sängen på grund av att jag har varit sjuk. Ska plugga en hel del imon med :) Ikväll har vi planer på att gå till Alremu och dricka tee och sitta där ett tag men vi får se vad vi känner för och hur jag mår. Det skulle vara otroligt skönt att komma ifrån detta lilla skitsnack område som vi bor i och trotts att Alremu stället är det värsta casanova stället här nere så älskar vi personalen där som våran egna familj! Men vi får helt enkelt se. 

Hoppas ni har det bra hemma i Sverige eller var ni nu är i världen :)


Jag saknar att kunna vara ute och dansa och ha kul och må bra bland alla snygga killar ( ja jag är en riktig killtjusare ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0