26 Juli 2012

Hallu!

Idag mår jag betydligt bättre och käns så himla skönt att kunna andas normalt igen, hoppas det håller i sig så här. Jag och Marie drog ner till stranden runt 14 tiden för att möta upp pappa och Anette men vi hittade dom inte och dom svarade inte när vi ringde så istället gick vi och la oss själva och solade. Precis bredvid där vi låg upptäckte vi att Emma och Jennie låg ( tjejerna vi träffade här nere för en månad sen som ska vara här två veckor ), så vi pratade med dom och bestämde att jag ska träffa dom på Alremu klockan 21 ikväll och sen hänga med dom till Light house ( en nattklubb ) så där va min kväll planerad! Hoppas ni alla har det bra :)


Våran frukost imorse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0