Frågor och svar


Beslutade oss för att vara hemma ikväll så Marie lagade mat och vi satt på balkongen hur länge som helst och pratade spelade kort och åt massa gott. Måste säga att det är otroligt skönt att bara slappa och ta det lugnt ibland. 



Tänkte passa på att svara på några frågor jag fått den senaste tiden när jag är här nere har jag inte riktigt tid eller ork (på grund av värmen) till att svara på alla kommentarer

Trivs du bra i Turkiet?

Ja de gör jag absolut kan inte klaga skulle inte byta bort det här mot någonting. 

Har du en Turkisk pojkvän? 

Nej det har jag inte och just nu känner jag att det är så himla skönt även om det kan vara lite jobbigt att vara singel här nere då alla killar är väldigt på, eftersom alla känner mig här nere så kan jag inte längre ljuga om att jag har pojkvän men man vänjer sig och man lär sig hur man ska hantera dom. Har fått en ring av min mamma som jag alltid bär så brukar visa min hand lite fort och säga att jag är gift när jag går ut på ex nattklubbar och det brukar hjälpa lite iallafall! 

Vad hände med den turkiska killen som du dejtade? 
 
Vill inte riktigt ta upp allt som hände här i bloggen men de funkade helt enkelt inte och han var inte så jätte snäll mot mig mot slutet. 

Nej nu ska jag sätta på en film svarar på fler frågor imorgon så om ni har någon så är det bara fråga :) Puss

Kommentarer
Postat av: Evelina Karlsson

sv: ja jag med :D vilket är ditt favorit nagellack från Make Up Store då? :D

2012-07-18 @ 23:37:47
URL: http://amoureve.blogg.se/
Postat av: Isabellasphotographing

Sv: tack så mycket sötis .D
Kram

2012-07-19 @ 00:11:57
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se
Postat av: Cajsa Lindahl

jodå...lever och andas.. :P

2012-07-19 @ 14:17:20
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0