Skriva av mig

Det är verkligen helt annat att bo här än att vara på semester. När man är på semester ser man bara ur en synvinkel som oftast är väldigt possitiv, ibland avundas jag dom som är här 1 -2 veckor dom har det bra bor på hotel och allt är så enkelt för dom, ja dom ser helt enkelt inte allt runt om kring. Just nu är jag så himla trött på att alla här vet exakt vart jag går nån stans vilka killar jag pratar med och allt jag gör. Det är så himla tråkigt att det ska behöva vara så här. Jag älskar att bo här nere men ibland så vill jag bara skrika, låt mig vara det är mitt liv inte erat. Men antar att det är sånt man får ta när man bor här, just idag bryr jag mig, just idag känner jag för att gnälla över det. Men i vanliga fall biter jag bara ihop och leer och visar att jag är bättre än så. Jag är lycklig här nere men finns så otroligt falska människor. Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0