Torsdags kväll!

 
Då var det de här med att glömma bort bloggen här nere. Har haft så fullt upp med att flytta och grejer fram och tillbaka träffat nytt folk och festat en hel del den senaste tiden. Har ju även börjat plugga med och det går super bra här nere bättre än vad jag trodde. 


Nu har vi iallafall flyttat in i ett mysigt hus trivs superbra förutom att våran granne har väldigt jobbiga hundar som skrämmer ihjäl en varje gång man ska gå förbi där. Iallafall förra onsdagen var vi tvungna att snabbt flytta ut från lägenheten som vi bodde i tillfälligt och hade ingenstans att ta vägen då vårat hus inte skulle vara klart förens fredagen så vi gick till In side hotel ( hotellet som vi bodde på förra året) och frågade om det fanns ett rum ledigt för två nätter och det fanns det så där bodde vi med all inclusive och lyx träffade även världens goaste tjejor från sverige som jag umgicks med och kom nära under dom dagarna som dom var här i Side. Sorgligt att säga hejdå i Söndags men dom ska komma tillbaka hit snart och bo med oss :) 


Iallafall igår var jag inte på något bra humör så allt var åt helvete flippade ut totalt och fick sån ångestattack (tror det har med att göra att det bara är några dagar kvar tills jag åker hem till sverige för att hälsa på och känner verkligen inte för det visst jag saknar alla där hemma så jag dör men mår så himla bra här nere så ni anar inte och den långa flygturen hem känns bara hemsk) Jag ringde iallafall till Saim och lät helt förstörd så han kom och hämtade mig så drog vi till light house och träffade alla underbara människor så jag lugnade ner mig en hel del.

Nu ska jag plugga vidare, hörs när vi hörs :) 


Kommentarer
Postat av: eric KILLBLOGG!

jorå de e bättre nu och är på bättringsvägen, men det kommer ta ett tag tills att jag e helt frisk :)
okej vad härligt!
Här hemma i Sverige är det sådär.. vädret är under all kritik faktiskt.. och när det väl är varmt som det va idag, så blåser det jätte kallt.. Usch! så dåligt avundsjuk jag är på dig just nu som är där nere hehe! ;)

Svar: Haha ajdå typisk svensk sommmar! Ja hatar vädret här nere nu dagarna är det as fint och på kvällarna är det regnigt men åker ju hem till sverige på onsdag för att besöka alla :)
Louise Frenning

2012-06-22 @ 22:57:52
URL: http://ericstylee.blogg.se/
Postat av: eric KILLBLOGG!

hah ja verkligen!
aha vad jobbigt! :(
men är det inte as varmt där nere nu? ;o
okej hur länge stannar du här hemma då? :)

Svar: Ja det är 40-45 grader nu så ganska jobbigt varmt. Stannar hemma två veckor till :)
Louise Frenning

2012-06-29 @ 21:09:24
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0