6 Augusti 2012

Asså det händer så himla mycket här nere just nu och vissa saker vill jag absolut inte ta upp i bloggen iallafall inte på ett bra tag gårdagen var så galen bestämde mig för att dricka alkohol så slutade med att jag blev ganska packad och helt ärligt så var det jätte längesen jag drack så mycket. Jag och Jennie gick iallafall och köpte varsin öl efter att vi hade hängt hela gänget på Alremu och satte oss på stranden och bara pratade om allt mellan himel och jord. Efter ett tag bestämde jag mig för att dra med henne hem men när jag väl kom dit så kände jag att jag ville hem för var galet trött så funderade på hur jag skulle komma hem utan att slippa gå hur långt som helst. 

Men jag och Jennie började prata om mitt ex som bor här nere och jag har inte pratat med honom på 2 månader och det läskiga var att han ringde precis då och frågade om jag var i turkiet. Ja, svarade jag då och han frågade var jag var någonstans sen sa han bara jag kommer om 20 minuter. Så träffade honom, pratade hur länge som helst innan han körde hem mig. Jag fick reda på att han jobbar på hotellet som ligger bredvid våran lägenhet så vi började skratta och undrade hur vi inte har kunnat se varandra, så idag gick jag dit och hälsade på honom känner även chefen där så det var trevligt. Efter det drog jag, Marie och Anna in till side satte oss på Harbour och dom tog en öl var och jag drack cola sen gick vi vidare till en annan resturang för jag skulle prata med en kille som ska hjälpa oss med en ny lägenhet så vi kommer ifrån denna hemska håla, haha! Där satt iallafall Jennie och Emma och jag kan inte fatta att dom åker hem till sverige på onsdag morgon jag kommer lipa som en idiot imorgon när vi ska säga hejdå! Iallafall lägenhets killen som ska hjälpa oss bjöd på tee och kaffe och strax efter det drog vi hem. 

Nu ska vi sova här och ladda upp för en heldag på stranden och sen ska vi fira Annas födelsedag på Alremu och träffa pappa och anette för dom åker med hem på onsdag. Kommer bli så tomt utan alla kära här nere men jag hoppas flera vill komma och besöka oss, för jag har inga planer på att dra tillbaka till sverige på ett bra tag. 



Underbara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0