9 Augusti 2012

Hej!


Idag känner jag mig glad trotts alla omständigheter som är runt omkring. Blev väckt imorse av att det ringde på dörren hade glömt bort att jag hade sagt till Emre att han kunde lämna sin väska här medans han skulle besöka side så hade 200 missade samtal när han kom in och skällde på mig, haha ! Vid klockan 14.00 så mötte vi upp en kille som visade oss en lägenhet, en skitlägenhet så vi tackade nej och tänker fortsätta leta. Efter åt vi på umut och nu är vi hemma och tar det lugnt. Våran grannar kommer nog sen vilket betyder att den snygga killen också kommer hit :D och på toppen av det så skrev emma till mig att hon funderar på att komma tillbaka nästa månad :D 



Godaste pizzan i världen åt jag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0