dåliga dagar

Jag är sjuk, har ont i hela kroppen och svårt att andas när jag står upp för länge blir jag svimfärdig och känner bara för att gräva ner mig någon stans. Pratade med min vän som bor här nere på facebook och han frågade om jag ville hänga med han ut på natt klubb förklarade situationen för honom och han sa att han skulle komma hem till mig med en vän som är apotekare och se om han visste vad det kunde vara. Så han kom hit tillsammans med honom och han sa att jag måste sova utan aircondition och försöka hålla mig borta från solen sen sa dom att dom skulle hämta upp oss imon och ta med mig till en doktor förklarade för honom att jag inte har någon försäkring och att jag inte har dom pengarna till att betala, då sa han det är lugnt jag betalar bara du blir frisk sa att jag inte vill att han skulle betala men han vägrade ta imot ett nej. 

Jag är tacksam att jag har honom och alla andra här nere som verkligen bryr sig det överväger verkligen alla idioter här nere ! 

Har iallafall börjat på min tredje antibiotika kur sen får vi se vad läkaren säger imorgon om jag inte blir frisk måste jag tyvärr åka hem till sverige och utreda vad det är som är fel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0