Manavgat

Jag känner mig bättre idag och hoppas på att det går över helt snart. Idag har vi varit i Manavgat med ägaren till lägenheten hon har hjälpt oss att ta reda på hur man går tillväga med visum och visat hur vi ska göra vi har fortfarande 9 gratis dagar kvar att stanna. Efter hon visade oss och fixat en del saker åt oss så satte vi oss och fikade på ett jätte mysigt ställe på resturangen bredvid jobbade en extremt söt kille som spanade in mig hela tiden när jag satt där och när vi skulle gå så kom han fram och frågade om jag ville hitta på något med han ikväll. Svarade att jag inte vet men han fick mitt turkiska nummer så han smsade mig men har inte laddat på min mobil så kunde inte svara, haha bra det ska hålla mig borta från pojkarna ett tag. 
 
Sen eftersom jag är så himla trött på grund av mina tabletter så stannade jag hemma och kollade på O.C och sen senare på kvällen kom Emin hem till oss så han ska sova här och jag sa precis godnatt till dom då jag är extremt trött. Imorgon ska jag ta tag i allt mitt pluggande nu när jag känner mig bättre. 

Godnatt på er ! 

Manavgat - A bridge on Manavgat River
Google bild manavgat är så himla vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0