25 Juli 2012

Hej!
Dagen har spenderats med pappa och Anette här nere. Vid 16 tiden drog vi ner mot deras hotel för att möta upp dom och sedan satte vi oss på Alremu. Efter vi suttit där en stund och tagit var sin öl så skiljdes vi åt för dom skulle äta på deras hotel och vi drog och åt på Umut. Efter vi ätit så drog vi hem och vilade en stund och sedan vid 21 tiden så mötte vi upp dom igen och gick längst strandpromenaden in till Side för att visa dom hur otroligt vackert det faktiskt är och dom höll med! Vi gick en stund och sen vände vi. På vägen hem stannade vi igen på Alremu för att ta en öl och dansade (eller jag och marie dansade) innan dom drog tillbaka till sitt hotel och vi gick till the Queen där vi dansade ännu mer. Ikväll drar jag inte ut mer även fast jag är lite sugen för jag har myror i brallorna men känner om jag någonsin ska bli frisk får jag nog försöka ta det lite lugnt även fast det är svårt :P

Godnatt på er




Pappa och jag :) <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0