den 22 Juli 2012

Hej!

Jag hade verkligen ingen lust till att blogga igår, mådde inte på topp. Men på kvällen igår så bestämde jag och Marie oss för att gå ut och gå en sväng, så vi gjorde i årdning oss och sen gick vi längst strandpromenaden in till Side och tillbaka, svettigt men härligt! På vägen hem fick jag reda på att en vän var på besök här i Side så gick till the queen där han och Emin var och pratade i flera timmar, slutade med att dom hängde med hem och sov hos oss. 


Underbart


Stannade på Alremu för att dricka cola. Om ni ska till Side så rekomenderar jag verkligen Alremu, så himla fint att sitta där med utsikt mot havet och världens goaste personal! 


Ser ni fint va?! :)




Haha tycker det är lite små kul att det heter Turkiska Ullared Beach :P


Kvällen slutade med tre pojkar i min säng, uhlala! Haha dock är dom som bröder för mig, så ingen skada skedd! Dom fick min säng och jag fick sova bredvid Marie i hennes säng. 

Kommentarer
Postat av: Sophie' ♥

- tack detsamma! :)

2012-07-23 @ 14:07:13
URL: http://sssophiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0