one night out




Jadu har haft extremt kul ikväll, började med att Osman frågade vad vi ville gå jag sa självklart till Alremu (min favorit resturang) Så vi gick dit tog en öl sen gick vi vidare längst strandpromenaden men Osman var tvungen att gå så jag och Marie gick vidare in till Side centrum. Jag hade så extremt ont i mina fötter så var tvungen att gå barfota ända dit och sen ända till Umut där vi åt (som vanligt) Turkisk pizza. På vägen hem sen kom Osman och hans vän och plockade upp oss så drog vi vidare till en natt club som inte ligger så långt bort från där vi bor (vi bor i Kumköy) Där jag spillde öl på en kille som flirtade med mig, haha! Men det jag ville komma fram till är att trotts att mina fötter är helt förstörda och trotts att vi gick hur långt som helst så har jag haft skoj! Nu är klockan 03.30 här och det är dags för mig att sova så godnatt på er! 




Bilden är tagen när vi gick längst strandpromenaden denna kvällen ljusen ni ser är Side centrum :)

Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Åh, så härligt! =)

2012-07-17 @ 12:04:01
URL: http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: hanna ♡

tack, desamma! :D

2012-07-17 @ 12:13:08
URL: http://heaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0