2 juni 2012

Hej !

Jag bloggar för lite och ska försöka bättra mig men det är så himla mycket problem med internet hela tiden så oftast har jag bara wifi när jag går till nån resturang och jag kan ju inte sitta där hela dagarna.

Vädret är underbart lite småkallt idag bara men ska inte klaga. Dom senaste dagarna har gått till att leta lägenhet eftersom att vi bara har denna till onsdag nästa vecka. Vi har hittat en nära alremu precis vid stranden nästan så nu kan vi sluta oroa oss för att vi inte har någonstans att bo.

Alla dagar här har varit underbara och jag längtar faktiskt inte hem alls klart jag saknar alla men mår så himla bra i detta underbara land.


En bild på mig och Mario från igår marie fick ta om typ 1000 gånger för vi inte blev nöjda haha den här bilden blev bra på han iallafall. Världens bästa mario!

Kommentarer
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

Fin bild!:)

Svar: tack :)
Louise Frenning

2012-06-03 @ 18:27:02
URL: http://thaipinnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0