Längesen

Hej söta fina ni :) har det som vanligt super bra här nere har hunnit med en hel del sen sist flyttat till en lägenhet som vi får bo i gratis fram till fredag då vi flyttar igen och förmodligen för sista gången. I lördags var vi på en spontan resa till Alanya och dansade på Robin Hood osminkade haha det var en upplevelse. Nu har värmen kommit på riktigt så håller på att försöka vänja mig samtidigt som jag har börjat plugga. Nu sitter jag på en resturang och väntar på mat så passar på att uppdatera bloggen vi hörs snart igen :)


Kommentarer
Postat av: eric KILLBLOGG!

hej förlåt för sent svar, men har varit sjuk o legat på sjukhus o lite så..

men hur är det, och hur har du det? bor du fortfarand i turkiet? :)

Svar: Hoppas du är bättre nu :) Jo jag har det bra och jag bor fortfarande i Turkiet trivs super bra :) Hur går det i Sverige då? :) kram
Louise Frenning

2012-06-14 @ 18:28:41
URL: http://ericstylee.blogg.se/
Postat av: anna

hur försörjer ni er där nere i turkiet? haha förlåt för ja frågar men ä bara nyfiken

Svar: Vi försörjer oss med studie pengar :)
Louise Frenning

2012-06-17 @ 18:12:49
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: Anna!!!

Ahhhh jag älskar Robin Hood :)

Massa kramar till dig och Marie gumman

Svar: Du får komma och hälsa på oss :D
Louise Frenning

2012-06-19 @ 22:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0